domingo, 7 de diciembre de 2008

Text lliure:

Doncs com que és un text lliure m'agradaria parlar del nom del meu blog.
Es diu "La casa de los espíritus",un llibre preciós, i el meu pseudonim és Isabel Allende perquè és l'autora d'aquest llibre.
He tria aquest nom perqùe és un llibre que em vaig llegir fa uns tres anys i que em va agradar moltíssim. El llibre tracta d'una familia americana de tres menbres (mare, pare i filla).
La filla es diu Blanca i es fa novia d'un treballador de les terres del seu pare que resulta ser també un revolucionari i un cap de partit polític. El pare, Esteve, al començament de la pel·lícula, també és un simple treballador però després progresa i es casa amb una noia de be. La noia de be és la mare, es diu Clara, i és per ella que el llibre s'anomena "La casa de los espírtus", perquè aquest personatge pot veure gent que ja està morta o pot saber alguna cosa que passarà en un futur.
Fins aquí he fet la descripció dels personatges i, encantada, us explicaria de que va tot el llibre però, no acavaria mai, així que... un dia que tingui més temps ho explicare!

No hay comentarios: